REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Litewski fundusz inwestycyjny buduje park biznesowy pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Litewski fundusz inwestycyjny buduje park biznesowy pod Warszawą
Litewski fundusz inwestycyjny Nordspace rozpoczyna ekspansję w Polsce. Na lokalizację swojego pierwszego parku biznesowego wybrał miejscowość Jawczyce, w gminie Ożarów Mazowiecki pod Warszawą. Inwestycja jest realizowana w formule SBU i zaoferuje lokale do wynajęcia dla mikro- i małych przedsiębiorstw oraz dla start-upów.
Grupa WB uruchomi w Skarżysku-Kamiennej centrum produkcyjne dronówartykuł
Pokaż artykuł
Grupa WB uruchomi w Skarżysku-Kamiennej centrum produkcyjne dronów
W Skarżysku-Kamiennej powstaje centrum produkcyjne dronów (struktur platform lotniczych dla bezpilotowców). Inwestorem jest Grupa WB. Produkcja ma ruszyć w ciągu najbliższych trzech miesięcy.
Hyatt otworzył w Krakowie pierwszy hotel w Polsce [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Hyatt otworzył w Krakowie pierwszy hotel w Polsce [ZDJĘCIA]
Po blisko 8 latach Hyatt wrócił do Polski, potwierdzając tym samym zaangażowanie w rozwój swoich marek w Europie. Pierwszy hotel tej znanej amerykańskiej sieci został 31 października oficjalnie otwarty w samym sercu stolicy Małopolski, na krakowskich Błoniach, przy al. 3 Maja 47a.
Duńska firma Falck nowym najemcą warszawskiego biurowca Skylinerartykuł
Pokaż artykuł
Duńska firma Falck nowym najemcą warszawskiego biurowca Skyliner
Portfolio najemców warszawskiego biurowca Skyliner wzbogaciło się o kolejną międzynarodową firmę. Na swoją nową siedzibę w Polsce budynek należący do Grupy Karimpol wybrała firma Falck IT Poland Sp. z o.o. W Skylinerze zajmie blisko 1500 mkw. powierzchni.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddyartykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddy
Globalny koncern motoryzacyjny Volkswagen stawia na Polskę i Poznań, rozpoczyna produkcję hybrydowego Volkswagena Caddy. VW Caddy to jeden z liderów w swoim segmencie. Od ponad 20 lat jest produkowany wyłącznie w zakładzie Volkswagena w Poznaniu, skąd trafia na rynki całego świata. Tylko w zeszłym roku z fabryki w stolicy Wielkopolski wyjechało prawie 87 tysięcy modeli Caddy 5. Teraz dołącza także model hybrydowy tego popularnego modelu.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Rusza nowa stacja kolei: Kraków Grzegórzkiartykuł
Pokaż artykuł
Rusza nowa stacja kolei: Kraków Grzegórzki
Podróżni mogą już korzystać z nowego przystanku kolejowego w centrum Krakowa. Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zwiększyły się możliwości w komunikacji regionalnej i aglomeracyjnej. Z obiektu położonego przy ul. Grzegórzeckiej łatwo dotrzeć na Stare Miasto i Kazimierz, a bliskość przystanków tramwajowych usprawni łączenie podróży. Projekt za przeszło 1,2 mld zł jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Niemiecka firma Knorr-Bremse otworzyła centrum serwisowe układów hamulcowych w Rzeszowieartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma Knorr-Bremse otworzyła centrum serwisowe układów hamulcowych w Rzeszowie
Centrum serwisowe układów hamulcowych w nowym zakładzie produkcyjno-usługowym Knorr-Bremse w Rzeszowie ma zostać wiodącym punktem serwisującym hydrauliczne systemy układów hamulcowych produkcji Knorr-Bremse dla pojazdów szynowych w Europie. Obecne w zakładzie pracuje ponad 140 osób. W związku z rozwojem firmy w najbliższych latach liczba osób zatrudnionych w zakładzie wzrośnie do około 400 osób.
Frigo Logistics rozbudowuje mroźnię w Żninie artykuł
Pokaż artykuł
Frigo Logistics rozbudowuje mroźnię w Żninie
Frigo Logistics – operator dla produktów głęboko mrożonych – rozpoczął kolejny etap modernizacji swojej infrastruktury chłodniczej, tym razem w centrum dystrybucyjnym w Żninie.
Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna tworzy Park Przemysłowy Miękinia – Środa Śląskaartykuł
Pokaż artykuł
Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna tworzy Park Przemysłowy Miękinia – Środa Śląska
Blisko 300 ha nieruchomości gruntowych nabyła dziś Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna od Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu. Umowa notarialna podpisana przez obie strony rozpocznie kolejny etap utworzenia Parku Przemysłowego Miękinia – Środa Śląska. To tutaj swoją działalność rozwijać mają przedsiębiorstwa ukierunkowane na innowacyjność i nowoczesną myśl techniczną. Będą to też potencjalnie nowe miejsca pracy oraz obszary inwestycyjne.
REKLAMA